24. helmikuuta 2012

#17 eikä yö lupaa aamua

oletko siinä vielä
kun aamut on kylmenneet
ja illat on jo jäätä
öistä ei voi puhua

oletko siinä vielä
kun sateet tulee järveltä
eikä yö lupaa aamua
ei ees valon kajoa

ja päivistä parhaat on menneet
päivistä parhaat on pois

olisitko olkapääni
kun mä sinua tarvitsen?
tulisitko turvakseni
kun minä palelen?

oletko siinä vielä
kun katu nousee vastaamme
ja seinät kaatuu päälle
meillä on vain toisemme

oletko siinä vielä
kun valokuvat haalistuu
rapistuu naamiot
ystävyydet unohtuu

ja päivistä parhaat on menneet
päivistä parhaat on takana

olisitko olkapääni
kun mä sinua tarvitsen?
tulisitko turvakseni
kun minä palelen?

kerrotko vielä vastaukset
kun mä tyhmiä kyselen?
olisitko olkapääni 
kun mä sinua tarvitsen?

Minen löydä tätä biisiä mistään netistä, en edes sanoja. Irinan kipale, julkaisematon levyllään ja löytyy kokoelmalevyn bonus-cd:ltä nimellä Olkapää. Joku siinä oli heti ensikuuntelemalta se, mistä tykkäsin, alku ja sanat.... Sanoitus ja sävellys Aki Tykki t. levyn sisälipare. Hmm. 

pst. huomenna alle 6 viikkoa = 40 päivää = 960 tuntia = 57600 minuuttia = 3456000 sekuntia

0 kommenttia:

Lähetä kommentti